2020. július 2., csütörtök

Szünet

Sziasztok!
Nem tudom, van-e itt még egyáltalán valaki, akit érdekel a történet, de azért gondoltam, nem hagyok itt senkit szó nélkül. Ideiglenesen eltűnök, visszavonulok, szünetelek. Jelenleg ott tartok, hogy utálom az egészet, utálom magam, utálom az alkotásaim és utálok mindenkit. Megnyitom a dokumentumot, a Photoshopot és nem csak, hogy nem megy, egyenesen gyűlölöm, amit alkotok. Igen, azt hiszem válságban vagyok, vagy csak szimplán többet vártam magamtól - a fene se tudja.
Jó sokszor leírtam már történeteknél, és igazából fogalmam sincs, most ez is a süllyesztőbe megy majd, vagy tényleg képes leszek folytatni: DE TÉNYLEG CÉLOM FOLYTATNI. Amennyiben vége lesz ennek a szörnyű állapotnak. Írkálok mondatokat a sztorihoz, de az még a kevésnél is kevesebb. Van egy másik sztorim, ami hála a sötét kedvemnek, elég jól is megy, a Divine error, amit szintén nem olvasnak sokan, de én szeretem a kis őrült Dokimat lol.

Szóval azt hiszem, ennyi. Egyelőre búcsúzok. Remélem magamhoz térek, és ismét visszatérek. Jelenleg minden sztorim és a design/fejléc is szünetel. Egyszerűen csak eltűnök és leszek magamnak, olvasgatok éééééés dolgozom, igen. Első állásom életemben, yay. 

Mindenesetre, köszönöm azt a pár kedves szót és visszajelzést, amit kaptam (Kritikuss, te vagy a kedvencem <3 ).

Remélhetőleg hamarosan visszatérek.

Ezer csók:

Lexa

Nincsenek megjegyzések: